Äntligen helg!

Ja ännu en vecka är till ända och som vanligt så går veckorna fort ich nu är det då helg igen.I går hade vi främmande det var morsan,syrran och Fredrik och det blev grillat med potatisgratäng sedan passade vi på att handla utan ungarna och dås vill syrran se en film,det blev Rockweekend 2010 och dom tyckte det var kul med min brassestol från Rusta för 99kr,jag kan inte förstå varför det var så kul för det var ju "kvalitet" i den mycket fina stolen.

Senare på kvällen dammades Guitar Hero av och syrran blev frälst och nu vill hon spela mera så vi får planera in någon fler gång framöver.

Annars har veckan rullat på bra även om det är lugnare med jobb nu så finns det att göra,det har varit Golvvård och flyttstädningar och när jag och Martin var ute med Molly en lunch så fick vi ett jobb till som ska göras nu framöver.

Fick även uppleva den värsta monsterglassen när jag skulle köpa Mjukglass på Mickes Närbutik,det var fan den största mjukglass jag skådat i hela mitt liv.Man stog bara som en fågelholk när man fick glassen och hon i kassan bara skattade och det kan jag förstå för det var fan i mej en STOR glass!


Det får vara allt för denna gången och vi avslutar med en grymt bra låt av mästarna RUNNING WILD
som är en av mina favoritgrupper och låten är "Dragonmen" från mästerverket Black Hand Inn.




Kommentarer
Postat av: Gusse

ha ha ..din brasse stol kommer att bli en klassiker..DFen blev bara lägre å lägre för varje dag du satt i den

2011-07-16 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0