Inlägg 500: Gör det ont?

Ja detta blir inlägg 500 på bloggen och jag tänkte ta en rolig sak som min brorson som är Modoit  berättade när vi var på Semester.

Han hade varit på konsert, Sonisphere Festival i Globen och utanför träffade han på Djurgårdens A-lag och han började prata med en av Djurgårdens juniorspelare.

- Hur är läget i laget?

- Jo det är bra vi har bra go i laget och vi är bättre än förra året.

- Gör det ont att möta Anton Hedman?

- Jag vet inte eftersom det är min första säsong med A-laget så jag har inte spelat mot han ännu.

- Du kan ju fråga Holmqvist om det gör ont att möta Anton Hedman!





Hedmans fula tackling för er som glömt....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0