Veckan avslutades med skit och lite annat.

Det var ett tag sedan man bloggade nu fast nu ska det bli några rader hade jag tänkt.Allt flyter på bra på jobbet och jag stortrivs verkligen och ångrar inte en sekund att jag bytte jobb.

Jag har gjort lite av varje under veckan och i går så var jag och Erik och sanerade råttskit hos en kund och på slutet av jobbet så fick jag avlösning av Niklas. Då var det tid att åka och kolla på en flyttstädning och räkna pris och skriva kontrakt innan det bar av hem till stan för lunch.Sedan räknade vi på ett jobb innan vi gick hem kl.15:30 och jag har ju lite till godo efter förra fredagen då jag jobbade över 2,5timme. 

Annars är allt bra fast jag blev snorig igen efter förra söndagens fotbollsmatch i regnet men vi vann ju med 2-1 och i onsdags hade vi match borta mot Modo.Vi började inte så bra i första halvlek och var mycket stillastående och låg då under med 4-0.Lovisa stog i första och 1-0 målet var en riktig kanon och på dom andra målen hadde Lovisa solen rätt i ögonen så hon kunnde inte se bollen.

I andra så började vi kämpa och då trillade även målen in och det hela slutade 7-3 till Modo och trots förlust så kan vi glädjas åt tjejernas kämparinsats i 2:a halvleken.På torsdagens träning var det reaktionsförmåga,snabbhet och man mot man och alla verkade tycka att det var en kul träning.

Helgen blir lugn och ett besök till barnens dag bli på söndag eller kanske idag,vi får se vad som händer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0