Då var det helg igen och hockey.

Ja ännu en arbetsvecka är över och det har inte lugnat sig utan det har varit fullt upp med jobb och det blev övertid i tisdags då jag gjorde golvvård och i torsdags då jag och Erik var på en fönsterputs i bushen,
Vi var i Hattsjö på en gård och putsade och vi fick se fyra älgar under resan,tre stycken på vägen dit och en älg när vi skulle åka hem.Denna gången gav jag fan i att jaga dom med firmabilen hehe.

Helgen blir lugn och det blir till att se matchen mot Frölunda ikväll och jag hoppas att Modo ska ta sin första bortaseger för säsongen.Det blir svårt med tanke på att Frölunda blir allt mera desperata och man måste börja vinna men samtidigt så kan just detta tala för Modo också.

Man ska väl försöka få på vintersulorna på bilen också även om det tar emot att göra det så får det bli ett projekt för söndagen tror jag.

Det går fortsatt hyffsat på sporttipset också och här är läget.

Tabell

1. Roger 35p
.....................
2. Jouni 33p
3. Gusse 32p
4. Fru Söder 32p
5. Matilda 30p
6. Miranda 29p
7. Henke 28p
8. Mattias 28p
9. Johnny 22p



Vi avslutar väl med lite musik och denna gånen blir det från Idol 2010 för så här skulle det alltid vara och det är grymt bra...ROCK ÒN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0