Skönt med helg.

Ja då var helgen här igen och imorgon ska man lägga golv åt syrran i Husum och på söndag ska Lovisa på kalas så det blir fullt upp.

Veckan rivstartade med att eleverna drog omkring med en bänk i korridoren och repade min golvvård som jag gjort under sportlovet.Det får man ta men man blir farbannad när dom skadade mattan med djupan repor. 

På  tisdagen  så var det ett bord som var sönder och när jag skulle flytta det så föll det ihop som ett korthus.Någon eller några har roat sig med att slå söder bordet och sedan varsamt satt ihop det så att det ska rasa för någon och nu var det jag som åkte på det och några svordomar blev det kan jag säga.

Sedan börjat ju gruset komma nu också men det har minskat sedan det blev lite kaller ingen men snart börjar det på allvar och då brukar man verkligen få skyffla grus.

Det får vara allt för mig för denna gången och som vanligt en liten låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0