Helg!

Jajamen då var det helg igen och tid för lite vila och det kan behövas efter att vårat kära Modo stilla somnat in under torsdagkvällen.Det gick smärtfritt så det förekom inget lidande förutom för oss supportrar som får konstatera att Modo numera är ett lindansarlag. Trots pacemaker så gick inte laget att räddas men så kan det ju vara och även Edmonton Oilers verkar ligga i koma.

Nog om det nu tar vi lite om veckan och den har varit lugnt ute på skolan i början av veckan och på onsdag,torsdag gasade jag på lite för att hinna med det jag tyckte var nödvändigast. På fredagen fick man ju vara i stan och jobba först med byggstädning och sedan fönsterputs på en hemmastädning och sedan tillbaka till byggstädningen.

Idag har vi varit på Knaskiga kojan och Lovisa har lekt med en kompis och fått göra av med lite energie sedan har vi varit på en promenad i det fina vädret med Molly.Ikväll blir det BlueRay film och man får väl betygsätta dom när man kollat klart.

Imorgon är det innebandymatch på SKYTTIS ARENA Kl.17:45 och för motståndet står ÖIB,sist vi hadde match fick jag ett hårt skott på insidan av låret som resulterade i en blödning som hette duga och jag har varit blå och gul i tre veckor.Nu är man redo för spel igen och det känns skönt och sist vann vi med 5-2.

Det får vara allt för ikväll och vi avslutar väl med en låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0