Hål i väggen.

Ja då var det måndag igen och det har väl varit som "vanligt"


En södersparkad vägg som någon eller några har gjort idag.

Eleverna har fått ha en möbel som gjorts i slöjden och gissa om den hamnade nere i pannrummet eller fick stå kvar?




Ordning och reda i Cafeterians lilla myshörna.

Det är alltid kul när det är "ordning" så det är lättare för mig att städa och man kan lägga tid på annat.Men jag är inte bitter...inte alls!

Fick veta idag att Vaktmästar Anders blir borta i upp till 4 månader efter en liten olycka och man får hoppas att han blir helt återställd. Annars är det lite att blogga om tänkte summera innebandysäsongen med IBK FOS och sedan har man ESK HOCKEY och sedan måste jag fortsätta med min Fast i 80-talet också.Har även några filmtips på lager också som jag utlovade så det finns lite att skiva om här framöver.


Angående möbeln så blev jag så förbannad att det ska sparkas sönder väggar så vi tog naturligtvis bort möbeln och nu har dom ingenting att sitta på i den korridoren.Så kan det gå när man inte sköter sig!


Kommentarer
Postat av: Gusse

Anders kan väl inte riktigt bli helt återställd

2010-03-29 @ 21:01:08
Postat av: roggan

vem fan kan väl bli det =)

2010-03-30 @ 18:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0