Kunden har alltid rätt!

Ja nu var det ett tag sedan man bloggade igen och mycket beror på att jag förra helgen tappade allt bredband och även digital-tv.Jag har fått provat mycket nya nätverkskablar,ny digitalbox,omstarter,uppgraderingar och reparatörer som lagat fel i nätet.

Det blev aldrig bättre utan bara värre och värre men det jag hävdade från början var tillslut det som Telia kom fram till,det var fel på modemet.Jag hadde ett gamalt ADSL liggandes från när jag tog Telia internet för många år sedan och det visade sig att det modemet fungerade utmärkt och nu går allt klockrent.Fast enligt Telia ska man ju ha det nyare modemet så ett nytt är på väg.

Annars har man mestadels tillbringat denna vecka sjuk så det har inte blivit någon fotboll med Lovisa i veckan och man får se om man är med och på matchen i helgen.
 
Man har kollat på en massa tv och sånt man missar annars som den fantastiska serien According To Jim.Nu när man kan se tv igen så har man även kollat ifatt på V på Canal + så man var med inför säsongsavslutning som gick igår kväll. Nu får man vänta med spänning på fortsättningen.

Såg att man på Expressen gjorde om Elitserielagen till vilket VM-lag som som dom var och Modo blev Nordkorea av alla lag med motiveringen.

"De har några namn som vi hört talas om tidigare. Men framför
allt så är Modo och Nordkorea två profillösa gäng. Hur bra är
egentligen An Yong-Hak och vad kan Charlie Cook prestera under sin
debutsäsong i elitserien? Frågorna är många. Svaren är få.
Dessutom är sportchefen Fredrik Andersson nästan lika lätt att få tag
i som Kim Jong Il."

Det får vara allt för denna gången och vi avslutar med lite uppvärmning inför Rockweekend.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0