Nu är det semester!

Då var det äntligen helg igen och det är inte bara helg utan även SEMESTER  och den rivstartar man Rockweekend. Sista veckan på skolan var ganska lugn och jag har gjort det jag har hunnit och nu får andra ta över och fortsätta för nu skiter jag i det. Har ett nytt jobb på gång och jag återkommer med mera detaljer om det i veckan innan det bär av på hårdrocks festival.

Igår så hadde vi vårat pass på Örncupen mellan 19-23 och vad åker man på om inte att ha hand om städning av golv,bord och hålla koll på att det fanns mat.När man kom hem så var det skönt att sätta sig i soffan med sin kanadensiska vän Lord Calver och fira att det var semester.

Vi kom lagom hem till straffdramat mellan Gahna och Uruguay och lite synd kan man ju tycka om Gahna men vem har sagt att foboll alltid är rättvis. Jag tror att det kan bli Holland - Spanien i VM final men jag håller på Argentina och dom har ju en tuff match mot Tyskland som väntar.

Idag har Gusse varit på ett besök och vi har slagit upp tältet och kollat att allt är OK innan avfärden till Rockweekend. Vi fick lite problem innan vi fick till det så det var nog bra att vi gjorde en genomkörare innan.

Annars blir helgen lugn och man ska väl städa ur bilen och fixa till den och Lovisa ska på kalas på söndag och efter det blir det en sväng till mamma i Bjästa skulle jag tro.Sedan är det lite jobb ute för det ser mer än förjävligt ut och gräsmattan måste klippas också.På måndag blir det några vändor till Må med en massa skit som ska kastas.

Det var allt för för denna gången och vi avslutar med lite uppladdning inför Rockweekend 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0