Mitt i sista semesterveckan.

Ja då var man mitt i den sista semesterveckan innan man ska börja på nytt jobb och ju närmera man kommer så börjar man känna sig lite nervös. Man har ju trots allt varit på samma jobb nu i 8 1/2 år där man kan alla rutiner i sömnen men det ska bli kul med något nytt och få nya utmaningar.

Man ska försöka ta sig till Må i veckan och kasta lite mera skräp innan det blir full rulle igen och något mera badväder verkar det inte bli innan semestern är slut.Värmen kommer väl igen lagom när man börjat att jobba för det brukar ju alltid vara så.

Var på stan i går för första gången på länge och man kunnde konstatera att i Oscargallerian så har det öppnat ännu en frisör.Finns det verkligen marknad? gör inte öviksborna annat än att springa hos frisören?Ett nytt Apotek hadde också öppnat annars var det sig likt och det känns ju tryggt så man hittar i sin stad.

Det blir ju oftast besök i utkanterna av stan som Banens Hus,ÖoB och Rusta förutom Handelsbanken och Claes Ohlson.

Jag fick ett meddelade i går från Eternal på Facebook och nu ska jag få en Promo skiva hemsickad av dom som tack för stödet. Det var en grym spelning på Rockweekend och nu kan man få njuta av musiken hemma utan att behöva lyssna på deras Myspace sida.


Eternal på Rockweekend.

Det får vara allt för denna gången och ha en fortsatt bra vecka.

Kommentarer
Postat av: Gusse

Jag känner mig fortfarande vilse på stan.

Hittar till boa och classes

2010-07-28 @ 14:48:19
Postat av: roggan

Ja samma här fast man måste försöka hålla sig uppdaterad och det är inte så lätt att hitta en frisör i den här stan =)

2010-07-28 @ 22:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0