En vecka till med semester.

Ja man har haft två veckor sedan Rockweekend men inte bloggat om annat än just Rockweekend så jag tänkte slänga in några rader om vad man haft för sig.

Vi har varit vid Långnässjön och badat men i år är det så mycket bromsar att man fan inte kan sitta på land och det är tydligen ett sådant år.Tråkigt för jag fick en jävel i tinningen och på kvällen svällde jag upp och sedan hela ögat så jag såg ut som jag fått stryk och efter några dagar var det bra igen.

Annars har man fixat här hemma och försökt njuta av det fina vädret fast idag känns det skönt att det regnar mitt i all värme.Såg att värmen ska frotsätta nu till veckan och in i augusti så det är bara passa på att njuta av det sista av sommaren även när man börjar jobba.

Jag har ju som bekant sagt upp mig från Rent Av för att börja ett nytt jobb på Hemtrivsel och det känndes helt rätt att göra det i detta läget. Från ett företag som inte har någon handlingsplan efter stora kundtapp till ett företag som vill sattsa på mig och som tar vara på kompetensen är ju inte helt fel.Det ska bli spännande och roligt samtidigt som det är nervöst.

Det blir även en hel del film så jag ska försöka att komma med lite filmtips senare inför höstmörkret men nu ska vi njuta av sommaren ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0