Då var man igång med nya jobbet.

Ja nu var man igång efter semestern och även min första dag på Hemtrivsel som var en introduktionsdag och jag fick börja 08:30.

Morgonen var lugn då vi kollade igenom lite papper och sedan fick jag följa med till en trappstädning i Bonäset som jag ska ha.Fick även följa med till en liten kund som var på vägen hem från Bonäset också och det är skönt att få börja komma in i företaget sakta men säkert.

Annars har jag inventerat efter skolorna och kollat att allt är med som ska vara det och sedan har jag sorterat skruvar också.En ganska skruvad dag kan man säga och klockan 16:00 fick man göra kväll och imorgon är det kl.07:00 som gäller och då väntar fortsatt inventering och besök till skolan och hämta mera saker.

Ska eventuellt räkna på ett jobb också om jag hinner med för det är ju så mycket att göra,fast det är ju bäst att smida medans järnet är varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0