Ännu en vecka till handligarna.

Ja då har en arbetsvecka till passerat och nu väntar helg och i veckan har det varit fullt upp med mycket fönsterputs och vi jag har också fixat ett stort jobb åt oss.

Jag trivs jättebra på Hemtrivsel och det är kul när man får förtroende för då växer man som person och det är ju aldrig fel.Det blev inget besök till Umeå igår men vi hade att göra ändå så det gjorde inte så mycket,vi passade på att avsluta ett stort fönsterputsjobb åt Arnäs församling.

Igår hade vi fotbollsträning och vi har fått en ny duktig tjej från Finland i laget som provspelade med oss.Dom har åkt runt och kollat på flera av klubbarna i stan och dom fastnade för BK ÖRNEN och det känns kul.På söndag är det matcher hemma i Bonäset i både 02 och 03 serien och jag ska vara ledare i båda matcherna så vi siktar på en dubbel.

Det var allt för mig och nu ska man njuta av att det är fredag kväll så ha en trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0