Äckligt men helt sant.

Såhär står det

"Många historier finns kring fall av tvestjärtar som sökt sig in i öron, därav även kallad öronmask. På danska heter den Ørentvist, och på engelska Earwig. Fallen är dock få, och för att oturen ska vara framme krävs att tvestjärten finns där man sover exempelvis, och att den sedan finner sin väg just till örat"

Nu kanske ni listat ut vart jag är påväg med denna historia men vi tar det ändå.

Jag hadde svårt att sova i tisdagskväll förra veckan och när jag väl somnat vaknade jag av att det känndes som jag hadde lock för ena örat och det känndes obehagligt.Det var nästan som om jag hadde vatten i örat och det visade sig att jag hadde en tvestjärt som krypit in i örat medans jag sov.

Det har följt med in när man tagit in kläder som hängt ute på tork och dum som man var slängde  man dom i sängen innan när man lom in med dom. Det slutade ju lyckligt för en av oss,tvestjärten fick möta döden i vitögat eller vad man nu ska säga.





 Vilket mysigt litet djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0