Onsdagsblogg.

Då har vi bara två arbetsdagar kvar till helg och såhär långt har veckan gått bra och igår var jag på en fönsterputs. 

Hon bara vill att jag ska komma för att hon tycker att jag är bäst så då fick man lite ledigt från skolan fast jag hjälpte till med klassrum,korridorer och toaletter innan jag var tvungen att bege mig ut till Sågudden för att putsa.

I skuggan var det inte varm fast man fick göra lite annat än att bara städa på skolan så på så vis så var det rätt skönt och om kunden tycker att man är bra så blir det bara roligare.

Annars har det varit lungt och vi har fått nya bilar på  jobbet och jag har sagt i flera år att varför ha en massa olika bilmärken när man kan ha ett märke.Det måste ju bli bättre rent ekonomiskt om man ser till servicekostnader och annat runt omkring.



 
Det blev nya Skoda Fabia GreenLine

Nu ska man väl göra lite nytta här hemma innan man ska på innebandyträningen kl.20:00.


Kommentarer
Postat av: Gusse

Hade en av dom nya skodorna idag>! Dom går som ett skott.svårt att hålla hastigheten ..fast det har jag ju annars åxå

2009-10-15 @ 21:47:45
Postat av: Gusse

Hade en av dom nya skodorna idag>! Dom går som ett skott.svårt att hålla hastigheten ..fast det har jag ju annars åxå

2009-10-15 @ 21:48:36
Postat av: Anonym

Hade en av dom nya skodorna idag>! Dom går som ett skott.svårt att hålla hastigheten ..fast det har jag ju annars åxå

2009-10-15 @ 21:49:32
Postat av: Gusse

Hade en av dom nya skodorna idag>! Dom går som ett skott.svårt att hålla hastigheten ..fast det har jag ju annars åxå

2009-10-15 @ 21:49:55
Postat av: Gusse

Hade en av dom nya skodorna idag>! Dom går som ett skott.svårt att hålla hastigheten ..fast det har jag ju annars åxå

2009-10-15 @ 21:49:56
Postat av: Gusse

Hade en av dom nya skodorna idag>! Dom går som ett skott.svårt att hålla hastigheten ..fast det har jag ju annars åxå

2009-10-15 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0