Äntligen helg igen!

Ja då var helgen här igen och visst känns det riktigt skönt och jag tänkte börja med att blicka tillbaka på onsdagens innebandy träning. Det gick käpprätt åt helvete och jag var riktigt jävla dålig och jag räddade inte mycket och det började redan på uppvärmningen.

Lagets stora lirare eller rättare sagt det är vad han tror att han är började uppvärmningen med att stå och dra slagskott direkt vilket känndes jättekul.Sedan gick precis allt snett och ska man citera "Vinn en teckning" Andreas

"Det är så jävla dåligt så klockorna stannar"

Det är bara att bita ihop och komma igen nästa träning helt enkelt för så här dålig ska jag inte vara och med det spel jag visade nu så ska jag fan bara få nöta bänk.

Annars har veckan gått bra och det enda som hänt på skolan är småsaker som en krossad ruta men då är det bara ett hål i innerglaset.Sedan har det krossats en lampkupa på en toalett också men som sagt annars har det varit lungt,det måste ju alltid vara några småsaker hela tiden.

I går var jag hos grannen och gjorde golvvård i deras trappa och det var mycket jobb för det var så mycket gammal vax som satt riktigt hårt i mattan men det blev riktigt rent och fint. I morgon ska jag stryka på golvpolish sedan är det klart.  Sedan ska man väl gå och bevittna eländet mot LHC också men man ska väl ändå vara där och stötta laget om inget oförutsätt inträffar,frugan har ju det här med viruset på balansen så vi får väl se.

Det var allt för mig och jag önskar Er alla en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0