Stjärnklart gav lite energie åt torsdagen.

När man sov som bäst så vaknade man av att Molly slickade och puffade på mig och vill gå ut och kissa,jag kollade på klockan 04:00 ÅH NEJ INTE NU!

Men jag kravlade mig upp och gick ut med henne och det var alldeles stjärnklart och man såg inga tunga regnmoln och trotts att man fick kliva upp mitt i natten så gav det dock energie till dagens arbete vilket verkligen behövdes.

Annars har veckan varit bra och onsdagens träning gick riktigt bra måste jag säga efter två tunga veckor där man mest agerat som en sengångare mellan stolparna. Det trista novembervädret tar verkligen på krafterna men det känns skönt att man lyckas tända till och göra bra ifrån sig.

På lördag väntar ju match mot Prästtjärn på Högland så det är bara hoppas att man är på väg åt rätt håll formmässigt igen.

Det går många ryckten runt Modo också som att Green är på väg bort för han har gjort en Krizan och stött sig med vissa spelare och tränare.Sedan ska visst hans fru vantrivas här i Övik också men då säger rycktet att han ska ersättas men Joe Sakic.....hehe jag man kan ju undra hur alla rykten uppstår.

Tung förlust mot Slöddertälje men vi kommer igen och tar nya tag på lördag men då är Hinote skadad också medans Susse äntligen kan spela igen.Sedan är det ju Invasion Ståplats också så jag hoppas på mycket folk i klacken och en härlig inramning sedan blir det en krogsväng efter matchen med Gusse och några andra.

Kanske ska nämna att vi för två veckor sedan vann på V75 också över 53000kr blev det som ska delas på 28st glada vinnare. Pengarna är pågång och är riktigt riktigt välkommna så här inför julklappshandlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0