Fredag igen.

Första gången  jag inte skriver äntligen Fredag i rubriken för det känns inte kul att det är fredag nu när OZZY är borta och det är inte pengarna som är det viktiga det är en hund som vi håller av,visst vi är blåsta på 2000kr som man kastat i sjön men sånt är livet som det brukar heta. Man är inte bara besviken utan även förbannad att hon kan bete sig som hon gör och nu kan hon sälja vidare OZZY och få ännu mera pengar men vi var ju inte dom första,hon har nämligen tagit tillbaka hundar från 10 andra ägare av olika anledningar. En del har sjäva lämnat tillbaka för att dom inte klarat av det andra vet jag inte men kan tänka att det gått till på liknade sätt som med oss, sedan har man ju lagt ner en massa pengar på tillbehör till hunden till ingen nytta.

Nu är det väl bara att slicka såren och gå vidare men nog om det det är ju fredag och helg och det är ju en klen tröst och i morgon ska man se på fotboll Portugal - Sverige med Martin och dicka ÖL och få en regäl fylla efter allt skit man fått vara med om när det gäller hunden.

Annars har väl veckan varit bra och jag fick ju hoppa in för Micke på Högstadiet men det var jäkligt skönt eftersom det blev som rena semestern även om det kan vara stessigt där också så är det lungt mot vårat schema. När min radarpartner GUSSE var borta så känndes det ännu skönare att  få göra något annat även om han var tillbaka idag.

Nä nu ska man äta och försöka njuta lite av att det är fredag även om det känns jävligt nu men det blir väl bättre förhoppningsvis och till alla fans där ute önskar jag en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Gusse

För h-vete gå till polisen och anmäll kärringen ..ni skall ha tillbaka pengarna ..annars så kan hon fortsätta att lura folk och det funkar inte..

2009-03-28 @ 10:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0