Förbannad och knockad denna jävla torsdag!

Ja idag är jag inte lika glad för att vi kanske förlorar OZZY för hon som har Kenneln vill eventuellt ta tillbaka hunden och domen kommer imorgon och det känns förjävligt och man blir både besviken och förbannad på en och samma gång.
Vi fick ringa om vi hadde frågor och funderingar och när man väl vill få vägledning så PANG -Ni har för små barn så jag tycker inte att ni ska ha hund nu,dettan kommer hon på efter att vi varit och hemma hos henne och kollat på OZZY två gånger och sedan har hon varit med OZZY en gång på Vilda Vovvar också.

Tycker att hon kunnde sagt det på en gång att hon tycker att vi ska vänta med hund till nästa kull så barnen får bli 1år äldre eller så men att komma med det nu gör mig så JÄVLA arg och besviken och att skylla på barnen,det är ju inte lätt att veta när det är första gången som dom har en valp.Buster var nästa 10år när lovisa kom till värden och Charlie som vi hadde ett kort tag var ju nästan 2år när vi fick hem honom och för mig är det första gången man har valp och för frugan har det det ju gått 15år sedan som Buster var valp.

Det känns som sagt inte alls kul och vi gillar ju OZZY jättemycket och vi är alla så fästa vid han  det vore så jäkla trist att förlora honom,han känns så rätt som hund och så perfekt och så blir det så här och man kan snacka om att man är knockad av en stor fet jävla skäftsmäll denna underbara torsdag och imorgon ska jag ge Er upplösningen på detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0