EN BRA PLATTA.

MagnumWings Of Heaven album cover 

MAGNUM Wings Of Heaven

1. Days Of No Trust (5:23)
2. Wild Swan (6:15)
3. Start Talking Love (3:36)
4. One Step Away (4:39)
5. It Must Have Been Love (5:16)
6. Different Worlds (4:39)
7. Pray For The Day (3:45)
8. Don't Wake The Lion (10:34)

Total Time: 44:07

BÄSTA SPÅR: Don´t Wake The Lion är en av  min absoluta favvolåtar alla kategorier så den är given som bästa spår på platta.

Detta var den första skivan jag hörde med MAGNUM när min bror Kenneth flyttat hemifrån som jag hittade jag en kvarglömd  LP skiva bakom en kvarlämnad byrå, jag lyssande och fastnade direkt och sedan dess har MAGNUM varit ett av mina favoritband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0