Det var torsdag.

Ja då var torsdagen över och det började riktigt bra eftersom vi kom iväg kl.07:00 och allt flöt på bra fram till lunch men sedan gick det trögare. Vi fick inte städa Röda Korset för där var det utbildning och efter att vi hittat parkering och gått dit  och fått veta att vi inte kunnde städa där så var nästan dom 22minuterna borta,fast vi ska ha 30minuter var men det har dom ändrat liksom Skanska Svedjeholmen där vi ska ha 1tim.45min. men vi har bara fått 1tim.30min. för att vårat schema ska stämma. När vi kom till skolan så var hadde vi 1timme på oss att göra 6 klassrum 28toaletter och tömma i lågstadiets klassrum och ta fritids,det gick undan och det blev inte bra kvalite och ska det vara så här så stoppar man inte länge. Har dessutom inte varit piggt  idag vilket har gjort att jag inte varit lika rapp som jag brukar och man får se om man kan jobba imorgon eller inte.

Bästa ställe på torsdag: RAMIRENT bra med tid och bra personal.

Annars är det väl bra och jag har varit och lämnat Moa hos mamma i Bjästa så hon slipper gå på dagis i morgon,det blir lite för mycket för henne att gå från 15timmar till 40timmar på en gång. Om det blir jobb imorgon så kan jag varna Gusse med att jag åt Ärtsoppa till mat idag så man är laddad och klar hehe.

Det är ett tag kvar till vi ska hämta hundvalpen som förövrigt ska heta OZZY och går allt enligt planerna ska vi hämta honom runt den 25mars,det är en Chinese Crested Dog mer känd som Kinesisk nakenhund och dom finns både med päls och utan och våran ska ha massor utav päls.

Här är han CAPE FEAR OZZY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0