Ännu en vecka är här.

Fick ingen tid över till att blogga i går så jag får ta måndag och tisdag i samma inlägg och jag hoppas att alla fans där ute kan förlåta.

Måndagen var en av våra värsta dagar på hela veckan för från 07:30 och fram till 14.00 bestog av bara kontorsstädning och man var jävligt less när vi var klara på Bruks Celltec och skulle bege oss till Själevads skolan.Det som gör det jobbigt är att det inte blir något avbrott med att köra kombimaskin eller att städa en trapp eller så utan bara damma,tömma torka golv om och om igen.

Bästa stället på måndag: Bruks Celltec skulle jag utse till bästa stället trevlig personal och det går trotts allt smidigt att städa där.

Idag tisdag har också varit full rulle men nästa vecka har vi bytt till oss 3st. trappor istället eftersom EIAB inte fungerade för när vi är där vid 09:00 har dom fika och då får vi inte störa sedan hadde vi tydligen pratat med varandra för mycket och för högt. Det blev så att vi pratade mycket eftersom det var Gusses första gång på stället och vi diskuterade hur vi skulle göra och det var ju helt tomt på kontoret den dagen men tydligen så störde vi någon stackare ändå.

Nästa vecka får vi städa Storgatan 3,Nytorgsgatan 15A+B och Oscarsgatan 6 istället för EIAB och det gör att tisdagarna blir lite lättare för oss och så får Linda ta EIAB själv och det är också lättast att göra själv.Idag kom vi in kl. 16:00 och till våran stora förvåning så hadde alla åkt hem.

Bästa stället på tisdagar: BYGGMA som både Gusse och jag gillar att städa och vi har hyffsat med tid och personalen  
är bra överlag.

Ja det var lite om starten på våran vecka och idag körde Gusse och eftersom den som kör bestämmer musiken så blev det U.D.O för hela slanten och det var inte helt fel.men imorgon är det min tur och då ska vi se vad jag kan gräva fram ur arkivet,kanske lite Jill Johnsson hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0