Förra veckan

Ja det var ju ett tag sedan man bloggade men jag tänkte börja där jag slutatde förra veckan nämligen vid saneringen av skolan,vi fick fortsätta på tisdagen och var helt klara först på torsdag och det var både jobbigt och varmt.


Frida "Långstrump" visar Emma och Linda hur det ska gå till.


Här är vi inne i slutspurten där Linda får jobba medans Emma tittar på och Gusse är väl påväg och byta skiva.




Frida ger tummen upp när vi äntligen börjar närma oss slutet eller var det Gusses och min salladsmage hon gillade?

Han suger så bra!

På fredagen  var jag tillbaka på högstadiet för att fortsätta storstädningen och det är en hel del att göra så man får väl se hur långt man hinner innan semestern. Vi skulle ut och äta på lunchen och mina protester hjälpte int eutan vi hamnade på Matkompaniet och det var då fan det värsta jag ätit någon gång det var mer mat i en färdiglåda och så 75kr  var det inte värt i alla fall.


Betyg på Maten:   -

Kommentar: Ja det skulle tydligen vara med klyftpotais men vart var den och det var mindre grönsaker än i en färdigrätt dessutom lämnade man stället hungrig så ett FETT MINUS blir betyget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0