Finbesök på Själevads Högstadie idag.

Före ÖA,AB och Expressen kan jag nu avslöja att i dag var det invigning av Cafeterian på Högstadiet och mitt bland lärare och elever kunnde man se tre MODO profiler som alla ska har gått i skolan i Själevad enligt rektorn. MODO spelarna skrev sina autografer på modomärket som så fint sitter på väggen.



Nu undrar ni nog vilka spelare det var Eller? Då ska jag avslöja vilka det var och först ut......... våran duktiga förstakeeper 30#Zajkowski sedan hadde vi han som var lysande i FBK 18#Per Hållberg och slutligen sist men inte minst allas våran 35#Pierre Hedin,dom ska även ha stannat kvar och fått kaffe och tårta innan dom fick bege sig hem igen.



Här har vi en bild till tagen efter invigningen när alla flytt fältet.


Kommentarer
Postat av: Gusse

Du skulle ha ställt några frågor till Hedin.

Och lagt upp dom här...Jag vet ju hur mycket du beundrar hans fina backspel...

2009-02-15 @ 19:33:04
URL: http://kinggusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0