Då var vi mitt i veckan.

Ja onsdag kväll och dags att blogga lite,Gusse och jag satt i tisdags i förhandling med våra bödlar oj jag menar arbetsledare och vi har lyckats att bli av med THORDAB på fredagar, Vi får förhoppningsvis lite lungnare men inte mycket vi kommer ändå ha företagets jobbigaste schema men som tur är har vi varandra och hårdrocken.

Det som är till våran fördel är att vi slipper att göra byggstädningar och sånt men det lär ju inte bli så mycket golvvård och fönsterputs för mig men vad kan man begära efter 7år på företaget? det är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut.

Så nu ska ska Victoria och Daniel gifta sig och det ska vi skattebetalare betala för fast Regeringen gör det sämmre för sjuka och arbetslösa. Fy fan säger jag  det borde dom få betala för själva precis som vi andra dödliga och som inte det vore nog så ska det vara stora rubriker i tidningarna och i tv. Varför? vem orkar bry sig om spektaklet inte jag iallafall.

2 dagar till sedan är det  Helg och lite vila innan Gusse och Rogga startar jakten på utbrändhet med sitt lätta schema, idag på morgonmötet togs det upp om Interntid och vad det betyder. Det finns nämligen inte utan får vi dötid över ska vi skiva upp vad vi gör men vi ska försöka att inte utnyttja det i onödan. Vad gör man då när Mandus tvättade sin egen bil i över 2 timmar när det var lite jobb? Kanske Interntid vem vet.

Det var allt för mig för den här gången och imorgon hoppas vi på MODO seger i Fiskebyn Göteborg och spelar dom som mot Luleå hemma så kan det gå vägen,HEJA MODO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0