Då var det fredag igen.

Äntligen är det helg och lite ledighet och hur kan man summera veckan? Jo två skitmatcher av MODO utan vilja och hjärta men nog om det.

Veckan inleddes med att Sanera en lägenhet i centrala stan och som man fick fortsätta med tisdag,onsdag och även på torsdagen,en man hadde halkat inne på toan och slagit sig och han dog senare på sjukhuset  av skadorna enligt vad jag fått höra. Sedan var inte lägenheten ordentligt städad  på 2år.

Frugan jobbar på på Vilda Vovvar och stortrivs och det är ju roligt att det fungerar men något som är mindre kul är Charlie som vi förmodligen måste omplacera eftersom Maria inte klarar av honom och så har han för mycket jakt i sig så han kräver för mycket tid mot en normal golden/labbe. Sedan är det ju roligare om man kan turas om att gå ut med hunden men med Charlie så blir det bara jag och det är jobbigt i längden.

Sedan har vi nya scheman pågång på jobbet och det ser inte kul ut det blir en bra vecka till innan helvetet bryter lös,fredagarna såg riktigt roliga ut men Gullängets Mekaniska,Thordab och Själevads skolan.
Både Gusse och jag kommer vara helt slut varje fredag och hur länge håller det innan någon av oss går in i väggen?
Sedan såg det ut som vi skulle få Gidmarks Grus på torsdagar också  vilket är ytterligare ett skitställe men det kan ju ändras om inte annat får man ta ett snack med Nettan.

Det är inget att se fram emot men något som man kan se fram emot är morgondagens Hockey Night där Martin,Danne,Björn och jag ska se matchen på stor stor stor bild nämligen på projektor. 
Innan det bär av för att se på Hockey så ska vi gratta Moa som fyller 3år så då blir det tårta och saft och kaffe för de stora,på söndag ska Frugan jobba så då ska vi om vädret tillåter åka lite grillor eller rättaresagt så ska Lovisa åka och Moa och jag titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0