Veckan som gått.

Ja det märks att det börjar närma sig jullov på skolan för nu började det att bli oroligt igen och i måndags blev en ruta krossad.Det var en kille som såg sin egen spelgelbild och skallade rutan så den gick sönder och han behöver bara betala 400kr och jag skulle tro att en sådan stor ruta kostar runt 3000-4000kr.



Sedan var det någon som fick för sig att man skulle sparka hål i toalettväggen och även detta hände under måndagen och det förekommer även mycket klotter nu.



Annars har veckan varit lugn och jag har känt mig lite småhängig i början av veckan så jag stog över hockeyn mot Skellefteå och träningen på onsdagen så man skulle piggna till och kunna åka på julfesten i Sundsvall och spela innebandymatchen.

Att åka på julfesten gav ju inte mycket man skulle fan ha stannat hemma och vi spenderade mera tid med att åka bil än att vara på själva julfesten. Alla distrikten höll sig för sig själva så Östersund var på sin kant Övik på sin och Sundsvall på sin,riktigt tråkigt måste jag säga.

Fast det började ju lovande när vi kom dit och man minglade runt lite och Jens var i högform men sedan dog det bara ut och droppen var väl när jag kom och skulle prata lite med Ingela och Nettan och Jens sa.

"- Försvinn vi har viktigare saker att prata om"

Då tappade man all lust att vara kvar och hoppas att det blir i Ö-vik nästa gång för detta var värdelöst även om det började bra.


Ja min enda bild lite mörk men jag hadde liksom inte lust att ta lera bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0