Söndag och snart är det ny arbetsvecka.

Redan söndag och snart är en ny arbetsvecka här och i går hadde Martin och jag Hockeynight där vi började med att äta Pizza och dricka Öl och slötitta på fotbollsmatchen Tottenham - Wolverhamnton.Tyvärr så blev det förlust för Tottenham och matchen slutade 0-1.

Sedan var det dags för Luleå -Modo och det var en tät match men den tog aldrig riktigt fart tycker jag men det var kul att se att grabbarna tätade till bra bakåt.Svedberg var riktigt stabil i målet och räddade Modo vi ett flertal tillfällen och nu under juluppehållet så ska jag försöka mäkta med en Hockeyspecial här på bloggen.

Det blev stor glädje när Skröder tryckte in segerpucken i sudden och gav oss bonuspoängen.


Segervrååååååååål

Två glada Modosuportrar

Martin är på bra humör.

Sedan såg vi på två perioder av NHL matchen mellan Totonto och Washington innan vi sloknade och då stog det 3-3 och Bäckström hadde gjort två mål. Toronto vann sista perioden med 3-0 0ch matchen med 6-3.

Vi fick i också uppleva den FULASTE kostym vi sett under första pausen och visst är den gräslig.



Annars har veckan varit bra och det har gått bra på skolan utan några större svårigheter fast det är grusigt och när det ser ut så här i ett klassrum som städas varje dag ja då blir man less.



Vad har händ mera i veckan då? jo Tiger Woods har börjad bygga en egen bana och är uppe i 11hål och ska man räkna med frugan så är det ju 12. Sedan har vi ju veckans största skämt och det är ju att Daniel Sondräll...jag menar ju Sondell som är utagen i landslaget och frågan lyder VARFÖR B-Å? Nu är det dags att ta ut en Modoback snurra på tombolan....Ah Sondell.

Det är nog det konstigaste uttagningen sedan Hardy tog ut Jonas Finn Olsson så det är bara att grattulera B-Å och Tre Kroner. Sånt dräll sånt dräll men Daniel Sondell!

Det var allt för mig och ha en skön söndagkväll för imorgon börjar det igen,JIHOO!


Kommentarer
Postat av: Gusse

Vad hände med den förra elitserie krönikan?

2009-12-13 @ 19:29:26
Postat av: roggan

Kära Gusse tack för din fråga..hehe=) ja du det blev helt enkelt bloggkoma och jag hadde börjat men raderade hela skiten.Det var en tung period med regn,mörker,regn,mörker så man hadde ingen energie och man tappade nästan helt lusten att blogga.Men nu ska det bli av det lovar jag.

2009-12-13 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0