tisdag och andra arbetsdagen.

Ja då har man klarat av dag två efter semestern och visst känns det segt men efter första veckan brukar man ju vara inne i rutinerna igen. Undra om man ska gå på morgonmötet imorgon och känna av den "fina" stämningen eller om man ska åka direkt ut till Själevad istället,jag får nog sova på saken.

Imorgon åker farsan hem till Enköping och så ska vi förmodlingen hämta Lovisa och Moa hos farmor också för på torsdag har ju Lovisa fotbollsträning,förra tordagen jobbade ju jag så då missade jag träningen men nu ska jag vara med och titta igen.

På tal om nytt jobb så kan man säga att det är inne i ett avgörande skede och dom närmaste veckorna kommer nog fälla avgörande om det ska bli ett nytt jobb eller inte och visst hoppas man att det ska lösa sig. Under tiden får man gå på ute i Själevad och om jag blir kvar på Rent Av så blir jag på skolan fram tills att kommunen bestämmer om vi får förnyat förtroende eller inte, får vi inte ha kvar skolorna så kommer jag att jobba inne i stan igen för då spelar det inte någon roll vem som går där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0