Semestern i Enköping del 2.

Ja då kommer fortsättnignen på semestern i Enköping och måndagen och tisdagen blev det rätt så lugnt och på onsdagen var vi bjudna på mat hos svärmor och på fredagen så var vi och hälsade på hos min yngsta storebror Kenneth.


Här är Kenneth

Min brorson Fredrik är ett Skellefteå fans.

Dom som inte blev med på bild är sönerna Kim,Victor och Stefan samt sambon Carola,hon jobbade tyvär men det gick bra ändå och det blev mycket sportsnack som vanligt när vi träffades och min brorson Stefan är ju Modoit så det blev extra mycket snack om Modo.
 
Kenneth och Fredrik håller på Skellefteå så vi snackade även lite om hur det kommer att gå för dom och Kim håller på Färjestad men vem vill prata om dom. Det blev självklart snack om Rockweekend i Kilafors också vad annars.

På lördagen var det dags att besöka min andra storebror Hasse och hans sambo Maria och barnen Magnus,Patrik och Malin men den sistnämnda var hos sin kille....ja  snacka om att dom inte är små längre jävlar vad dom vuxit. Det var kul att få träffa alla igen för det var ett tag sedan och det blev inte att ta några kort men det får gå ändå. Även här blev det snack om Rockweekend och jag visade bilder på telefonen hur "fint" väder vi hadde och hur kul det var.

Efter att jag berättat och visat lite bilder från Rockweekend så sa Hasse åt grabbaran att dom kan glömma att åka på festival,var det så illa eller vad säger du Gusse?

Det är musikaliska barn där Magnus spelar elgitarr och Malin spelar Bas och Patrik spelar trummor så Lovisa och Moa gav sig på trummorna och körde ett litet solo.

På söndagen var vi bjudna ut till svärmors stuga för att träffa Marias syster Ulrika och hennes man Carl och deras barn Agnes,Ebba och Siri. Vi grillade och jag fick äran att bli grillmästare och se till att alla fick korv och blev mätta och glada.


Här har vi svärmors stuga som ligger ett stenkast utanför stan.


Ulrika och Carl.

Titta svärmor fastnar på bild också.

Lite flera bilder från dagen i stugan.

  
  
  


Ja detta fåt avsluta del 2 i min semesterblogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0