onsdag och mycket att göra.

Ja redan mitt i veckan och bara några dagars semester kvar eller rättare sagt det här är sista dagen eftersom jag ska till Umeå och  jobba imorgon och på fredag.

Har hjälpt morsan att köra hem sin nya tvättmaskin idag och hjälpt henne att få den på plats och kollat så allt fungerar
så nu går det att tvätta igen.

När man hämtade Moa idag på dagis så hadde jag min nya Kisströja jag köpte i Kilafors och när man kom innanför dörren möttes man av följande ord från en av fröknarna.

- Ta av dig tröjan den vill jag ha!

Hon visade sig vara ett stort KISS fans och vem kunnde tro det.....ROCK ON!

Farsan är på väg upp så nu håller man på att städa och tur att man köpt lite ny städmusik från sommar rean på CDON
2st. dubbel CD JUDAS PRIEST och EUROPE och så AC/DC "Black Ice" alla för 49kr/st. och fraktfritt.,som hittat och då är det värt att köpa orginal.


Nä nu ska man väl fortsätta här hemma så man får klart allt som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0