Nu är jag trött

Ja då var det torsdag och jag är riktigt riktigt trött har sovit 6 timmar på två dygn och det hela började i tisdagskäll när jag fick sån värk i överkäken och jag lyckades somna runt 05:00 och fick sova 1,5 timmar innan man skulle upp jobba.

Värken var borta och allt känndes bra igen och på kvällen gick jag i säng redan kl.20:00  men vaknade 00:30 av att det värkte som bara fan och sedan satt jag uppe tills det var dags att gå till jobbet och så fort tandläkaren öppnade så blev det ett samtal och jag fick en tid 10:40.

Det var en gammal lagning som spökade och en nerv var skadad så han öppnade upp och rengjorde och den 7 september ska man tillbaka och rotfylla...JIPPI vad kul det ska bli,notan för det hela blir 3500kr.

Ikväll har Lovisa fotbollsträning så det lär ju bli till att åka med dit och kolla sedan är risksen är stor att det blir natti natti för min del men vi får se vad som händer helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0