Gusses Rockweekend DVD

När man kom hem från semestern hadde man en DVD i brevlådan och det var inte vilken DVD som helst utan Gusses Rockweekend film och det var så jäkla kul att kolla på även om ljudet inte var det bästa från spelningarna så var det kul att se hur vi hadde det och jag har sett den tre gånger redan.

Även om vädret inte var det bästa så ångrar jag ingenting utan skulle utan att tveka åka igen även om jag visste förutsättningarna i förväg. Det var så jävla kul och nu ser man redan fram emot nästa års festival och jag hoppas att det blir några riktigt bra band och det verkar som om dom jobbar på JUDAS PRIEST och det vore riktigt grymt.

ROCK ON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0