Första arbetsdagen avklarad.

Ja då var första arbetsdagen avklarad och när man kom på morgonen så möttes man både av glada och sura miner ,Mandus,Gusse och Lisa var glada och hälsade glatt när man kom resten var sura och sa inte något.

Annars har det gått bra och jag har jobbat med att snygga till i stora trapphuset och idag var alla lärare på plats på skolan så man var inte ensam om att göra sin första arbetsdag efter semestern. Jag fick gott om beröm av läraran och dom sa att det har nog aldrig varit så fint när dom kommit tillbaka efter sommaren och det känns ju kul.

Gusse och jag tog en snabblunch ihop för vi vill ju inte lata oss utan göra rätt för oss och för det lilla bidraget vi får varje månad. När man kom hem så körde vi en vända till Må men skräp och efter det så handlade vi litet innan vi begav oss hem och återlämnade släpvagnen hos grannen.

Det blir ingen hockey idag man känner sig seg såhär efter första arbetsdagen men jag litar på att Gusse som bloggare tar sitt ansvar och gör en utförlig rapport om matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0