måndagsblogg.

Då var helgen slut igen och man undrar ju som vanligt vart den tog vägen och nu har man averkat första arbetsdagen denna vecka  så nu är det bara fyra dagar kvar till helg. En ganska behaglig måndag måste jag säga eftersom jag städade alla klassrum riktigt noga i fredags och förhoppningsvis så ska det väl inte se allt för jävligt ut imorgon.

Jag lovade ju bilder från köket och här har vi resultatet så här långt även om lite jobb återstår.


Här är gammla fläkten med den morderna kryddhyllan.


Ytterligare en bild innan rivningen.


Diskbänken före.


Nya fläkten.




Diskbänken efter.

Det återstår lite målning rund om skåp och jag ska även lacka skåpluckorna sedan ska det bytas knoppar på dörrar och lådor så,det kommer mera bilder när det är helt helt färdigt.

Sedan har det ju hänt lite i MODO också och jag kan inte säga annat än att det är spännande och att det är påväg åt rätt håll,det kan nog hända en hel del innan den här veckan är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0