Lunchblogg.

Ja då var helgen över och en ny arbetsvecka har tagit sin början och idag så gör jag färdigt en golvvård och imorgon väntar byggstädning hela dagen,på torsdag och fredag väntar storstädning på skolan.

Påsken har väl varit bra och jag har fixat i köket så nu är fläkten på platts och jag har även gjort lite annat och bilder kommer lite senare. Annars har man väl inte gjort så mycket man har ätit god mat och en hel del godis.Svärmor var på en blixtbesök från förmidagen på långfredagen till löndag natt sedan bar det av hem till Enköping i all hast men det var kul att hon kunnde titta förbi även om hennes sambo inte var lika rolig men det orkar jag inte gå in på nu.

Vad händer då i MODO? ja som vanligt ingenting,Brynäs har idag gjort klart med Somervuori från Färjestad och tidigare även med Kahnberg och Färjestad i sin tur har gjort klart med Sanny Lindström men i Modo händer det inte ett skit förutom att på rykteslistan finns nu även målvakterna Björn Bjud...Bjurling (SSK) och Eddie Läck (Leksand) och sedan tidigare fanns ju Daniel Sondell (Rögle).

Nä nu ska man äta lite innan man ska tillbaka och jobba så man får göra kväll någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0